Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості процесу читання у дітей з тяжкими порушеннями мовлення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Голуб, Н. М. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T11:57:23Z
dc.date.available 2015-07-03T11:57:23Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Голуб, Н. М. Особливості процесу читання у дітей з тяжкими порушеннями мовлення / Н. М. Голуб // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 24. – C. 69-75. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7535
dc.description.abstract У статті розглядаються закономірності та особливості формування смислового боку процесу читання, визначаються характерні недоліки смислової сторони читання в дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Діти зазначеної категорії часто поверхово, фрагментарно сприймають зміст тексту, а через це утруднюються виділити у творі головну думку, недостатньо розуміють логічні зв’язки, не фіксують характерні особливості подій, явищ, утрудняються висловити свої емоційно - оцінювальні судження.
dc.description.abstract В статье рассматриваются закономерности и особенности формирования смысловой стороны процесса чтения, определяются характерные недостатки смысловой стороны чтения у детей с тяжелыми нарушениями речи. Дети указанной категории часто поверхностно, фрагментарно воспринимают содержание текста, поэтому затрудняются выделить в произведении главную мысль, недостаточно понимают логические связи, не фиксируют характерные особенности событий, явлений, затрудняются выразить свои эмоционально - оценочные суждения.
dc.description.abstract The article examines regularities and peculiarities of the semantic of the reading process, defined disadvantages of semantic side reading in children with severe speech disorders. Children of this category are often superficial, fragmented perceive the meaning of the text, and therefore hampered identify the main idea in the text, is not enough to understand logical connections, is not fixed of the characteristics of events, phenomena, it difficult to express their emotional- evaluation judgments.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject молодші школярі з тяжкими порушеннями мовлення
dc.subject недоліки смислового боку процесу читання
dc.subject вправи розвивального характеру
dc.subject младшие школьники с тяжелыми нарушениями речи
dc.subject недостатки смысловой стороны процесса чтения
dc.subject упражнения развивающего характера
dc.subject pupils with severe speech disorders
dc.subject semantic shortcomings of the process of reading
dc.subject exercises evolving nature
dc.subject дислексія
dc.subject dyslexia
dc.subject.classification 376.36:372.46
dc.title Особливості процесу читання у дітей з тяжкими порушеннями мовлення ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу