Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Синдромологічний підхід при дослідженні усного мовлення дітей з дизартріями

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Голуб, А. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T11:57:23Z
dc.date.available 2015-07-03T11:57:23Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Голуб, А. В. Синдромологічний підхід при дослідженні усного мовлення дітей з дизартріями / А. В. Голуб // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 24. – C. 66-69. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7534
dc.description.abstract У статті розглядається проблема актуальності дослідження симптомів та синдромів у логопедії, зокрема при дослідженні усного мовлення у дітей з дизартріями старшого дошкільного віку. Зазначена тактика дослідження усного мовлення з позиції міждисциплінарного підходу, враховується вчення про усне мовлення як складноорганізований процес, як феномен мовленнєвої діяльності взагалі, в результаті якого можна виділити наступні структурні компоненти усного мовлення: психологічний, лінгвістичний, психолінгвістичний, нейропсихологічний, педагогічний. Розкриваються поняття симптомів та синдромів при дослідженні усного мовлення з дизартріями. Підкреслюється актуальність правильної кваліфікації синдрому у логопедичній практиці, що є підступом до визначення як диференційної діагностики дизартрії (розкриття розуміння глибини дефекту, його структури та механізмів), так і розширення напрямів пошуку корекційних шляхів подолання однієї із найскладніших мовленнєвих вад – дизартрії.
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема актуальности исследования симптомов и синдромов в логопедии, в частности при исследовании устной речи у детей с дизартрией старшего дошкольного возраста. Определена тактика исследования устной речи с позиции междисциплинарного подхода, учитывается учение об устной речи как сложнооорганизованном процессе, как феномене речевой деятельности вообще, в результате которого можно выделить следующие структурные компоненты устной речи: психологический, лингвистический, психолингвистический, нейропсихологический, педагогический. Раскрываются понятия симптомов и синдромов при исследовании устной речи с дизартриями. Подчеркивается актуальность правильной квалификации синдрома в логопедической практике, что является подступом к определению как дифференциальной диагностики дизартрии (раскрытие понимания глубины дефекта, его структуры и механизмов), так и расширение направлений поиска коррекционных путей преодоления одной из самых сложных речевых нарушений - дизартрии.
dc.description.abstract The paper addresses the problem of the relevance of the study of symptoms and syndromes in speech therapy, particularly in the study of speech in children with dysarthria preschool age. The above tactic study of speech from the perspective of an interdisciplinary approach included the study of spoken language is organized as a complex process as the phenomenon of speech in general, in which are the following structural components of speech: psychological, linguistic, psycholinguistic, neuropsychological, teaching . Disclosed concept symptoms and syndromes in the study of speech in dysarthria. Emphasizes the importance of correct training syndrome in speech therapy practice that is cunning to determine how the differential diagnosis of dysarthria (opening depth understanding of the defect, its structure and mechanism) and extension directions search remedial solutions to one of the most difficult speech defects - dysarthria.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject дизартрія
dc.subject усне мовлення
dc.subject структурні компоненти усного мовлення
dc.subject лінгвопатологічні симптоми
dc.subject лінгвопатологічний синдром
dc.subject симптомокомплекси
dc.subject міждисциплінарний підхід
dc.subject диференційна діагностика та корекція
dc.subject дизартрия
dc.subject устная речь
dc.subject лингвопатологические симптомы
dc.subject лингвопатологический синдром
dc.subject симптомокомплекс
dc.subject междисциплинарный подход
dc.subject дифференциальная диагностика и коррекция
dc.subject dysarthria
dc.subject speaking
dc.subject structural components of speech
dc.subject linhvopatolohichni symptoms linhvopatolohichnyy
dc.subject syndrome
dc.subject multidisciplinary approach
dc.subject differential diagnosis and correction
dc.subject.classification 376
dc.title Синдромологічний підхід при дослідженні усного мовлення дітей з дизартріями ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу