DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 109 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7514
Title: Використання інтенсивних методів у коригувальному тренінгу для іноземних студентів-нефілологів 1 курсу
Authors: Шульга, І. М.
Keywords: інтенсивні методи
интенсивные методы
intensive methods
іноземні студенти-нефілологи
иностранные студенты-нефилологи
foreign student of non-philological specialities
коригувальний тренінг з мови навчання
корректировочный тренинг по языку обучения
correcting second language training
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Шульга І. М. Використання інтенсивних методів у коригувальному тренінгу для іноземних студентів-нефілологів 1 курсу / І. М. Шульга // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 109. - C. 242-250.
Abstract: Статтю присвячено аналізу інтенсивних методів навчання іноземних мов, виокремлено прийоми, що можуть бути використані для коригувального тренінгу з мови навчання для іноземних студентів-нефілологів 1 курсу.
Статья посвящена анализу интенсивных методов обучения иностранным языкам, выделены приемы, которые могут быть использованы для корректировочного тренинга по языку обучения для иностранных студентов-нефилологов 1 курса.
The article deals with the analysis of Intensive methods of teaching the Foreign languages, the ways which can be used for the second language Correcting training for the first year foreign students of non-philological specialities have been picked out.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7514
Appears in Collections:Випуск 109

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shulga.pdf264.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.