Автор статті розкриває зміст та сутність вищої освіти в Україні кінця XX – початку XXI століття, розподіляє етапи розвитку вищої національної освіти, аналізує різні підходи науковців щодо вищої освіти України даного періоду. Виділяє позитивні та негативні сторони вищої освіти умовно розподілених періодів.
Автор статьи раскрывает содержание и сущность высшего образования Украины конца XX- начала XXI столетия, предлагает этапы развития высшего национального образования, анализирует разные подходы ученых относительно высшего образования Украины даного периода. Выделяет положительные и отрицательные стороны высшего образования условно поделенных периодов.
The author of the article reveals the content and essence of Ukraine higher education in the end of the XX-beginning of the XXI century, divides it into the period,analyses the different approaches of scientists concerning higher education in Ukraine of the searching period and detaches its positive and negative sides conventionally divided periods.