У статті розглянуто семантичне та структурне наповнення міждисциплінарного терміна «мовна особистість» у сучасних наукових парадигмах, схарактеризовано поняття
«мовна особистість учня основної школи», переосмислено функцію і новочасну роль учителя у процесі формування мовної особистості учня на уроці української мови в основній школі.
В статье рассмотрено семантическое и структурное наполнение междисциплинарного термина «языковая личность» в современных научных парадигмах, охарактеризовано понятие «языковая личность ученика основной школы», переосмыслено функцию роль учителя в процессе формирования языковой личности ученика на уроке украинского языка в основной школе.
The article discusses the semantic and structural filling interdisciplinary term "linguistic identity" in the contemporary scientific paradigms, characterized by the concept of "linguistic identity pupil primary school," reinterpreted function role of the teacher in the process of formation of the language of the individual student in the classroom of the Ukrainian language in primary school.