DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 08. Філологічні науки (мовознавство і літературознавство) » Випуск 5 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7116
Title: Текстова основа розвитку мовної особистості учня – важлива аксіома вчителя-словесника
Authors: Мамчур, Л.І.
Keywords: мовна освіта
языковое образование
language education
мовна особистість учня
языковая личность ученика
language personality of student
комунікативні вміння
коммуникативные умения
communication skills
текстова основа мовного навчання
текстовая основа языкового обучения
text- based language learning
методическая работа по развитию коммуникативных умений
методична роботи з розвитку комунікативних умінь
methodological work on the development of communicative skills
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Мамчур Л.І. Текстова основа розвитку мовної особистості учня – важлива аксіома вчителя-словесника / Л.І. Мамчур // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 8. Філологічні науки (мовознавство і літературознавство). – Вип. 5 : зб. наукових праць / За ред. академіка Л.І. Мацько. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – с. 294-302
Abstract: У статті розглянуто питання текстоцентричної основи мовного навчання в загальноосвітній школі, розкрито суть поняття «текст» у сучасному лінгвістичному і лінгводидактичному просторі, схарактеризовано особливості методичної роботи з розвитку комунікативних умінь учнів на текстовій основі, що реалізується у трьох аспектах – смисловому, структурно-стилістичному, комунікативному.
В статье рассмотрены вопросы текстовой основы языкового обучения в общеобразовательной школе, раскрыта суть понятия «текст» в современном научном пространстве, охарактеризованы особенности методической работы по развитию коммуникативных умений учащихся на текстовой основе, которая реализуется в трех аспектах − смысловом, структурно-стилистическом, коммуникативном.
In the article discusses the basics of textual language teaching in secondary schools, revealed the essence of the concept of «text» in the modern scientific space, characterized particularly methodical work on the development of communicative skills of students on the basis of the text, which is realized in three aspects - semantic, structural and stylistic, communicative.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7116
Appears in Collections:Випуск 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mamchur.pdf298.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.