У статті розглянуто питання текстоцентричної основи мовного навчання в загальноосвітній школі, розкрито суть поняття «текст» у сучасному лінгвістичному і лінгводидактичному просторі, схарактеризовано особливості методичної роботи з розвитку комунікативних умінь учнів на текстовій основі, що реалізується у трьох аспектах – смисловому, структурно-стилістичному, комунікативному.
В статье рассмотрены вопросы текстовой основы языкового обучения в общеобразовательной школе, раскрыта суть понятия «текст» в современном научном пространстве, охарактеризованы особенности методической работы по развитию коммуникативных умений учащихся на текстовой основе, которая реализуется в трех аспектах − смысловом, структурно-стилистическом, коммуникативном.
In the article discusses the basics of textual language teaching in secondary schools, revealed the essence of the concept of «text» in the modern scientific space, characterized particularly methodical work on the development of communicative skills of students on the basis of the text, which is realized in three aspects - semantic, structural and stylistic, communicative.