У статті прокоментовано художню функційність інтермедіальності в поетичному тексті з огляду на авторську інтенцію й формування естетичного потенціалу читача (на зразках української поезії першої третини ХХ ст.). До аналізу залучено насамперед
«музикальні» фрагменти в композиційній і смисловій структурі поетичного твору, визначено вербальний спосіб їх художньої репрезентації.
В статье прокомментирована художественная функциональность интермедиальности в поэтическом тексте в проекции на авторскую интенцию и формирование эстетического потенциала читателя (на материале украинской поэзии первой трети ХХ ст.). Проанализированы «музыкальные» фрагменты в композиционной и смысловой структуре поэтического текста, определен вербальный способ их художественной репрезентации.
The article represents a commentary on the artistic function of intermediality in poetic texts in its projection to the author‘s intention and formation of the reader‘s esthetic potential (on the material of Ukrainian poetry of the first half of the 20th century). The analysis covered «musical» fragments in the compositional and semantic structure of the poetic text, verbal means of their artistic representation are defined.