ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шевченко, А. Ф. | |
dc.date.accessioned | 2015-05-08T13:47:27Z | |
dc.date.available | 2015-05-08T13:47:27Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Шевченко А. Ф. До питання про вдосконалення викладання дисципліни “Методика виховної роботи” / А. Ф. Шевченко // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2013 рік, 4-6 лютого 2014 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 205-207 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6943 | |
dc.description.abstract | Як свідчать реалії сьогодення, сучасний рівень інтеграції суспільних, гуманітарних, технічних наук та швидке зростання інформаційних потоків призводять до об’єктивної неможливості охопити всі сфери людської діяльності в освітньому процесі. У зв’язку з цим, пріоритетним стає можливість побудови навчання в рамках категорій суб’єктності та комунікативної природи педагогічної взаємодії, що спонукає до необхідності переосмислення існуючих традиційних підходів організації навчання у вищій школі. | uk_UA |
dc.description.abstract | Как свидетельствуют реалии, современный уровень интеграции общественных, гуманитарных, технических наук и быстрый рост информационных потоков приводят к объективной невозможности охватить все сферы человеческой деятельности в образовательном процессе. В связи с этим, приоритетным становится возможность построения обучения в рамках категорий субъектности и коммуникативной природы педагогического взаимодействия, что побуждает к необходимости переосмысления существующих традиционных подходов организации обучения в высшей школе. | uk_UA |
dc.description.abstract | As the reality of today, the current level of integration of social, humanitarian, technical sciences and the rapid growth of information flows lead to objective impossibility to cover all areas of human activity in the educational process. In this regard, the priority is building a learning opportunity within the categories of subjectivity and communicative nature of educational interaction that leads to the need to rethink traditional approaches existing organization of education in high school. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | методики виховної роботи | uk_UA |
dc.subject | методики воспитательной работы | uk_UA |
dc.subject | methods of educational work | uk_UA |
dc.subject | різнобічна орієнтація майбутнього вчителя | uk_UA |
dc.subject | разносторонняя ориентация будущего учителя | uk_UA |
dc.subject | versatile orientation of the future teacher | uk_UA |
dc.subject | самостійна практична діяльність студента | uk_UA |
dc.subject | самостоятельная практическая деятельность студента | uk_UA |
dc.subject | independent practical work of student | uk_UA |
dc.subject.classification | 373.5.016:37.015.31 | uk_UA |
dc.title | До питання про вдосконалення викладання дисципліни “Методика виховної роботи” | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |