Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблема змісту історико-педагогічних знань майбутнього вчителя

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Будняк, Т. Г.
dc.date.accessioned 2015-05-07T13:58:27Z
dc.date.available 2015-05-07T13:58:27Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Будняк Т. Г. Проблема змісту історико-педагогічних знань майбутнього вчителя / Т. Г. Будняк // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2013 рік, 4-6 лютого 2014 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 177-179 uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6926
dc.description.abstract В статье рассматриваются класические [классические] идеи обучения и воспитания на основании ценности родного язика [языка]. Эти аспекты выдающихся педагогов имеют фундаментальное значение для духовного развития каждной [каждой] личности и общества в целом. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються класичні ідеї навчання і виховання на підставі цінності рідної мови. Ці аспекти видатних педагогів мають фундаментальне значення для духовного розвитку каждной особистості і суспільства в цілому. uk_UA
dc.description.abstract The article discusses the classic ideas of teaching and educating on the basis of the native language treasures. These outstanding teachers’ statements constitute the fundamental meaning for spiritual growth of every individual and society as a whole. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject суспільство uk_UA
dc.subject общество uk_UA
dc.subject society uk_UA
dc.subject освіта і виховання uk_UA
dc.subject образование и воспитание uk_UA
dc.subject education and training uk_UA
dc.subject педагог uk_UA
dc.subject педагог uk_UA
dc.subject pedagog uk_UA
dc.subject.classification 378-057.875:37.011.3-051]: 37(09) uk_UA
dc.title Проблема змісту історико-педагогічних знань майбутнього вчителя uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу