ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Щербина, Д. В. | |
dc.date.accessioned | 2015-05-07T11:26:54Z | |
dc.date.available | 2015-05-07T11:26:54Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Щербина Д. В. Передумови формування активної творчо-комунікативної позиції майбутніх учителів / Д. В. Щербина // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2013 рік, 4-6 лютого 2014 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 168-170 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6922 | |
dc.description.abstract | В данной статье рассматривается совокупность педагогических условий, обеспечение которых способствует формированию активной творчески-коммуникативной позиции будущих учителей в ходе изучения психолого-педагогических дисциплин. Более детальное внимание уделено педагогическому взаимодействию, сотрудничеству и сотворчеству в системе “преподаватель – студенты”, коммуникативной направленности учебного процесса, моделированию имитационно-игровых ситуаций и реализации творческого подхода. | uk_UA |
dc.description.abstract | У даній статті розглядається сукупність педагогічних умов, забезпечення яких сприяє формуванню активної творчо-комунікативної позиції майбутніх учителів у ході вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Більш детальне увагу приділено педагогічній взаємодії, співпраці та співтворчості в системі "викладач - студенти", комунікативної спрямованості навчального процесу, моделюванню імітаційно-ігрових ситуацій та реалізації творчого підходу. | uk_UA |
dc.description.abstract | This article describes a set of the pedagogical conditions, ensuring that promotes active, creative and communicative position of the future teachers in the study of psycho-pedagogical disciplines. More detailed attention is given to the pedagogical interaction, collaboration and co-creation in the “teacher – students”, the communicative directionality of the educational process, the modeling simulation and game situations and the implementation of the creative approach. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогические дисциплины | uk_UA |
dc.subject | psycho-pedagogical disciplines | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
dc.subject | будущие учителя | uk_UA |
dc.subject | the future teachers | uk_UA |
dc.subject | педагогічна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | педагогическое взаимодействие | uk_UA |
dc.subject | pedagogical interaction | uk_UA |
dc.subject.classification | 378:37.012 | uk_UA |
dc.title | Передумови формування активної творчо-комунікативної позиції майбутніх учителів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |