DSpace at library NPU Dragomanova » Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету » 2013 рік »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6922
Title: Передумови формування активної творчо-комунікативної позиції майбутніх учителів
Authors: Щербина, Д. В.
Keywords: психолого-педагогічні дисципліни
психолого-педагогические дисциплины
psycho-pedagogical disciplines
майбутні вчителі
будущие учителя
the future teachers
педагогічна взаємодія
педагогическое взаимодействие
pedagogical interaction
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Щербина Д. В. Передумови формування активної творчо-комунікативної позиції майбутніх учителів / Д. В. Щербина // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2013 рік, 4-6 лютого 2014 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 168-170
Abstract: В данной статье рассматривается совокупность педагогических условий, обеспечение которых способствует формированию активной творчески-коммуникативной позиции будущих учителей в ходе изучения психолого-педагогических дисциплин. Более детальное внимание уделено педагогическому взаимодействию, сотрудничеству и сотворчеству в системе “преподаватель – студенты”, коммуникативной направленности учебного процесса, моделированию имитационно-игровых ситуаций и реализации творческого подхода.
У даній статті розглядається сукупність педагогічних умов, забезпечення яких сприяє формуванню активної творчо-комунікативної позиції майбутніх учителів у ході вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Більш детальне увагу приділено педагогічній взаємодії, співпраці та співтворчості в системі "викладач - студенти", комунікативної спрямованості навчального процесу, моделюванню імітаційно-ігрових ситуацій та реалізації творчого підходу.
This article describes a set of the pedagogical conditions, ensuring that promotes active, creative and communicative position of the future teachers in the study of psycho-pedagogical disciplines. More detailed attention is given to the pedagogical interaction, collaboration and co-creation in the “teacher – students”, the communicative directionality of the educational process, the modeling simulation and game situations and the implementation of the creative approach.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6922
Appears in Collections:2013 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Scherbynа.pdf378.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.