DSpace at library NPU Dragomanova » Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету » 2013 рік »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6921
Title: Вплив соціальних чинників на становлення ідеального “Я” підлітка
Authors: Рашковська, І. В.
Keywords: ідеальне “Я”
идеальное "Я"
ideal "I"
підліток
подросток
teenager
Я-концепція
Я-концепция
Self-concept
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Рашковська І. В. Вплив соціальних чинників на становлення ідеального “Я” підлітка / І. В. Рашковська // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2013 рік, 4-6 лютого 2014 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 166-168
Abstract: В данной статье рассмотрены основные социальные факторы, влияющие на становление идеального “Я” подростка. В частности, определена роль современной семьи, социального окружения и внешкольных учебных заведений; раскрыто их значение и соотношение в формировании Я-концепции подростка и его идеального “Я”; проанализировано важность влияния социальных факторов на формирование идеального “Я” подростка на основе опроса их мнения.
У даній статті розглянуті основні соціальні фактори, що впливають на становлення ідеального "Я" підлітка. Зокрема, визначена роль сучасної сім'ї, соціального оточення та позашкільних навчальних закладів; розкрито їх значення і співвідношення у формуванні Я-концепції підлітка і його ідеального "Я"; проаналізовано важливість впливу соціальних факторів на формування ідеального "Я" підлітка на основі опитування їх думки.
This article examines the main social factors that influence the formation of the ideal “I” teenager. In particular, determined the role of the modern family, social environment, and school educational institutions, revealed their importance and value in the formation of self-concept and the ideal teenager, “I”, analyzed the importance of the influence of social factors on the formation of the ideal “I” teenager on the basis of questioning of their opinion.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6921
Appears in Collections:2013 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rashkovska.pdf357.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.