В статье рассмотрены пути формирования профессиональных компетентностей будущих учителей математики в процессе обучения геометрии студентов педагогических высших учебных заведений в условиях личностно ориентированного обучения с учётом учебных возможностей. Проанализированы различные подходы к обучению геометрии с использованием модульной технологии и рейтингового оценивания качества усвоения учебного материала.
У статті розглянуто шляхи формування професійних компетентностей майбутніх вчителів математики в процесі навчання геометрії студентів педагогічних вищих навчальних закладів в умовах особистісно орієнтованого навчання з урахуванням навчальних можливостей. Проаналізовано різні підходи до навчання геометрії з використанням модульної технології та рейтингового оцінювання якості засвоєння навчального матеріалу.
The article examines the ways of forging professional skills of future mathematics teachers in the process of studying geometry in pedagogical universities under conditions of individually oriented education with due account of students’ studying capacities. The authors analyze different approaches to studying geometry using module-based technology and rating method of assessing the quality of knowledge mastering by students.