DSpace at library NPU Dragomanova » Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету » 2013 рік »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6870
Title: Семенець-Орлова І. А. Основні сучасні тенденції реформування системи державного замовлення на підготовку фахівців з вищою освітою: зарубіжний досвід
Authors: Семенець-Орлова, І. А.
Keywords: суспільство
общество
society
фахівці
специалисты
specialists
соціально-економічний розвиток
социально-экономическое развитие
economic and social development
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Семенець-Орлова І. А.Семенець-Орлова І. А. Основні сучасні тенденції реформування системи державного замовлення на підготовку фахівців з вищою освітою: зарубіжний досвід / І. А. Семенець-Орлова // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2013 рік, 4-6 лютого 2014 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 80-82
Abstract: Проаналізовано окремі аспекти оптимізації системи державного замовлення на підготовку фахівців з вищою освітою у вимірі аналізу перетворення освіти на потужний ресурс соціально-економічного розвитку.
Проанализированы отдельные аспекты оптимизации системы государственного заказа на подготовку специалистов с высшим образованием в измерении анализа преобразования образования в мощный ресурс социально-экономического развития.
Analyzed some aspects of the optimization of the state order for training specialists with higher education in terms of analysis transform of education as resource of social and economic development.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6870
Appears in Collections:2013 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Semenets-Orlova.pdf359 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.