DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 03. Фізика і математика у вищій і середній школі » Випуск 4 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6741
Title: Диференціація навчання як педагогічна проблема у ретроспективі
Authors: Коломієць, О. М.
Keywords: диференціація навчання
дифференциация обучения
differentiation of learning
понятійний апарат
понятийный аппарат
conceptual apparatus
освіта
образование
education
Issue Date: 2008
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Коломієць, О. М. Диференціація навчання як педагогічна проблема у ретроспективі / О. М. Коломієць // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. – Вип. 4. – С. 26-29.
Abstract: Отже, протягом 20 ст. уточнювався понятійний апарат, велися широкі дискусії, проводилися дисертаційні дослідження з проблем диференціації навчання. Як показує аналіз проведений вище, визначення поняття «індивідуалізація навчання», «диференціація навчання», її форми та шляхи реалізації залежали від ідеології країни, соціального замовлення суспільства, розвитку психології, педагогіки та методики в цілому, пріоритетних цілей освіти, розвитку самої проблеми у педагогічній науці та практиці.
Итак, в течение 20 ст. уточнялся понятийный аппарат, велись широкие дискуссии, проводились диссертационные исследования по проблемам дифференциации обучения. Как показывает анализ проведенный выше, определение понятия «индивидуализация обучения», «дифференциация обучения», ее формы и пути реализации зависели от идеологии страны, социального заказа общества, развития психологии, педагогики и методики в целом, приоритетных целей образования, развития самой проблемы в педагогической науке и практике.
Thus, during the 20th century. refined conceptual apparatus were extensive discussions were held dissertation research on differentiation of instruction. An analysis carried out above, the definition of "individualization of learning", "learning differentiation", its forms and ways of implementation depended on the ideology of the country, the social order of society, the development of psychology, pedagogy and methodology as a whole, the priority goals of education, the development of the problems in teaching science and practice.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6741
Appears in Collections:Випуск 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolomiec.pdf283.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.