Сучасна тенденція зменшення кількості годин, відведених на вивчення математики в навчальних планах підготовки галузевих фахівців у вищих навчальних закладах, спонукає до суттєвого перегляду традиційних курсів вищої математики з метою пошуку таких шляхів мінімізації їх об’ємів, які б не призводили до втрати внутрішньої логіки побудови курсів вищої математики, але при цьому забезпечували б необхідний рівень знань та володіння математичним апаратом, який використовується при вивченні дисциплін професійної та практичної підготовки.
Современная тенденция уменьшения количества часов, отведенных на изучение математики в учебных планах подготовки отраслевых специалистов в высших учебных заведениях, побуждает к существенному пересмотру традиционных курсов высшей математики с целью поиска таких путей минимизации их объемов, которые не приводили к потере внутренней логики построения курсов высшей математики, но при этом обеспечивали бы необходимый уровень знаний и владения математическим аппаратом, который используется при изучении дисциплин профессиональной и практической подготовки.
The current trend of reducing the number of hours for learning mathematics in the curriculum for industry professionals in higher education, leads to a substantial revision of traditional courses of Mathematics to find ways of minimizing their volumes that would not lead to the loss of the internal logic of constructing courses higher mathematics, but it would provide the necessary level of knowledge and possession mathematical tools used in the discipline of professional and practical training.