Таким чином, за результатами констатуючого експерименту ми можемо зробити висновок, що на сьогодні у вищих навчальних аграрних закладах України моніторинг навчальних досягнень студентів з математики здійснюється формально під час практичних занять у формі контрольних робіт. Тому, на наш погляд, невирішеною частиною окресленої проблеми залишається: розробка методичного забезпечення моніторингу (вимірники рівня навчальних досягнень студентів); розробка концептуальних засад і створення технології та механізму системи моніторингу якості математичної освіти студентів вищих аграрних закладів.
Таким образом, по результатам констатирующего эксперимента мы можем сделать вывод, что на сегодня в высших учебных аграрных заведениях Украины мониторинг учебных достижений студентов по математике осуществляется формально во время практических занятий в форме контрольных работ. Поэтому, на наш взгляд, нерешенной частью обозначенной проблемы остается: разработка методического обеспечения мониторинга (измерители уровня знаний студентов); разработка концептуальных основ и создание технологии и механизма системы мониторинга качества математического образования студентов высших аграрных заведений.
Thus, the results of ascertaining experiment we can conclude that today in higher educational institutions of Ukraine Agrarian monitoring learning achievements of students in mathematics formally carried out during the practical training in the form of tests. Therefore, in our opinion, unsolved problems outlined part remains: to develop methods to ensure monitoring (measuring instruments of learning achievements of students); develop the conceptual framework and the creation of technology and mechanism of monitoring system of mathematical education of students in higher agricultural institutions.