Щороку в педагогічній пресі висвітлюються результати експерименту із впровадження незалежного оцінювання та на основі аналізу статистичних даних зовнішнього сертифікаційного оцінювання подаються висновки про рівень знань і вмінь учнів з математики. Зокрема, зазначено, що більшість учасників тестування засвоїли програмовий матеріал на середньому та достатньому рівнях навчальних досягнень, що випускники загальноосвітніх навчальних закладів мають гіршу підготовку з геометрії, ніж з алгебри тощо.
Возможно, вы имели в виду: Щороку в педагогічній пресі висвітлюються результати експерименту із запровадження незалежного оцінювання та на основі аналізу статистичних даних зовнішнього сертифікаційного оцінювання подаються висновки про рівень знань і вмінь учнів з математики. Зокрема, зазначено, що більшість учасників тестування засвоїли програмовий матеріал на середньому та достатньому рівнях навчальних досягнень, що випускники загальноосвітніх навчальних закладів мають гіршу підготовку з геометрії, ніж з алгебри тощо.
Ежегодно в педагогической прессе освещаются результаты эксперимента по внедрению независимого оценивания и на основе анализа статистических данных внешнего сертификационного оценивания подаются выводы об уровне знаний и умений учащихся по математике. В частности, отмечено, что большинство участников тестирования усвоили программный материал на среднем и достаточном уровнях знаний, что выпускники общеобразовательных учебных заведений имеют худшую подготовку по геометрии, чем по алгебре и тому подобное.
Every year in the pedagogical press highlights experiment with the introduction of independent assessment and based on statistical analysis of certified external evaluation submitted conclusions about the level of knowledge and skills of students in mathematics. In particular, it is stated that the majority of participants learned the program material and sufficient for average levels of educational achievement, graduates of secondary schools had worse trained in geometry, algebra than others.