Сучасний етап розвитку освіти України характеризується спрямованістю на побудову особистісно – орієнтованої системи математичної підготовки учнів, впровадженням інноваційних підходів до навчання. Модернізація національної української школи потребує підвищення активності та самостійності учнів, формування в них вмінь опрацьовувати та плідно використовувати освітню інформацію. Це, у свою чергу, підвищує роль інтелектуалізації навчальної роботи і значення оволодіння прийомами розумової діяльності, завдяки яким знання набувають дієвості та системності, що забезпечує можливість їх подальшого творчого використання.
Современный этап развития образования Украины характеризуется направленностью на построение личностно - ориентированной системы математической подготовки учащихся, внедрением инновационных подходов к обучению. Модернизация национальной украинской школы требует повышения активности и самостоятельности учащихся, формирование у них умений обрабатывать и плодотворно использовать образовательную информацию. Это, в свою очередь, повышает роль интеллектуализации учебной деятельности и значение овладения приемами умственной деятельности, благодаря которым знания приобретают действенности и системности, обеспечивающей возможность их дальнейшего творческого использования.
The current stage of development of education in Ukraine is characterized by focus on building personal - oriented system of mathematical training of students, innovative approaches to learning. Modernization of the Ukrainian national school needs to increase activity and independence of pupils forming of their abilities to process and effectively use educational information. This in turn increases the role of intellectualization Academic and importance of mastering the techniques of mental activity through which knowledge gain efficiency and consistency, enabling further creative use.