Нами обґрунтовані методичні вимоги щодо реалізації компетентністного підходу при вивченні рівнянь та нерівностей в курсі алгебри та початків аналізу; обґрунтовані шляхи набуття учнями відповідних компетентностей. Зупинимося на них детальніше. Так, з’ясування та врахування взаємозв’язків між алгебраїчними поняттями і способами дій, а також виділення орієнтовних основ діяльності, необхідної для розв’язування рівнянь та нерівностей сприяє набуттю учнями процедурної компетентності. Нами з’ясовано особливості введення для учнів як загальних орієнтовних основ дій, пов’язаних з розв’язуванням рівнянь та нерівностей, так і орієнтовних основ дій, пов’язаних з розв’язуванням рівнянь та нерівностей з кожної теми.
Нами обоснованы методические требования по реализации компетентностного подхода при изучении уравнений и неравенств в курсе алгебры и начал анализа; обоснованные пути приобретение учащимися соответствующих компетенций. Остановимся на них подробнее. Так, выяснения и учета взаимосвязей между алгебраическими понятиями и способами действий, а также выделение ориентировочных основ деятельности, необходимой для решения уравнений и неравенств способствует приобретению учениками процедурной компетентности. Мы выяснили особенности введения для учащихся как общих ориентировочных основ действий, связанных с развязыванием уравнений и неравенств, так и ориентировочных основ действий, связанных с развязыванием уравнений и неравенств с каждой темы.
We reasoned methodological requirements for implementing competency approach in the study of equations and inequalities in the course of algebra and principles of analysis; The ways of acquiring appropriate competencies students. Let us examine them in detail. Thus, clarification and consideration of relationships between algebraic concepts and methods of action and allocation of indicative framework necessary for solving equations and inequalities encourages the adoption of procedural competence of students. We found features for students entering as a general guideline for basic actions related to solving equations and inequalities, and indicative framework for action related to solving equations and inequalities with each topic.