Значні соціально-політичні, економічні і технологічні зміни, що відбуваються у суспільстві, висувають нові вимоги до всіх учасників навчального процесу у вищих навчальних закладах, зокрема, у технічних і педагогічних університетах. Серед цих вимог необхідно виокремити готовність майбутнього фахівця до використання інформаційно-комунікаційних технологій, комп’ютеризованих систем загалом у навчанні та перспективній професійній діяльності. Особливе значення вищенаведене має для майбутніх фахівців з фундаментальних дисциплін — і науковців, і викладачів. За структурою готовність майбутнього фахівця можна поділити на три рівні: власний достатній рівень володіння комп’ютеризованими технологіями, уміння безпосередньо запровадити їх у професійній діяльності, уміння підвищувати свій фаховий рівень за допомогою засобів Інтернет.
Значительные социально-политические, экономические и технологические изменения, происходящие в обществе, выдвигают новые требования ко всем участникам учебного процесса в высших учебных заведениях, в частности, в технических и педагогических университетах. Среди этих требований необходимо выделить готовность будущего специалиста к использованию информационно-коммуникационных технологий, компьютеризированных систем в целом в обучении и перспективной профессиональной деятельности. Особое значение вышеприведенное имеет для будущих специалистов по фундаментальным дисциплинам - и ученых, и преподавателей. По структуре готовность будущего специалиста можно разделить на три уровня: собственный достаточный уровень владения компьютеризированными технологиями, умение непосредственно ввести их в профессиональной деятельности, умение повышать свой профессиональный уровень с помощью средств Интернет.
Significant socio-political, economic and technological changes taking place in society, set new requirements for all stake- holders in higher education, particularly in technical and pedagogical universities. These requirements should distinguish willingness to future expert information and communication technology, computer systems in general training and promising career. Of particular importance is the above for future experts in fundamental subjects - and scientists and teachers. The structure of the future professional readiness can be divided into three levels: own adequate knowledge of computerized technologies, the ability to directly implement their professional activity, ability to raise the professional level with the help of the Internet.