Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Основи корекційно спрямованого фізичного виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Єфименко, Микола Миколайович
dc.date.accessioned 2014-12-22T07:45:27Z
dc.date.available 2014-12-22T07:45:27Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Єфименко, Микола Миколайович. Основи корекційно спрямованого фізичного виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату : автореферат дис. ... докт. пед. наук : 13.00.03 / М. М. Єфименко ; наук. консультант В. М. Синьов ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 40 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6134
dc.description.abstract У дисертації розглянуто алгоритм створення універсальної системи корекційного фізичного виховання та оздоровлення дітей дошкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату нейрогенної етіології (церебральними та спинальними парезами різного рівня локалізації). Проаналізовано вітчизняний та світовий досвід рухової реабілітації у дітей з порушеннями ОРА засобами фізичного виховання та ЛФК. На стику педагогіки та медицини виявлено відсутність єдиного комплексного підходу до розв’язання проблем подолання рухових порушень у дітей клінічними методами та педагогічними можливостями. Створена модель системи корекційного фізичного виховання зазначеної категорії дітей та відповідна робоча програма для дітей дошкільного віку з нейрогенними проблемами. Запропонована нова педагогічна класифікація рухових порушень у дітей, виходячи з рівня локалізації осередку ураження чи пригнічення центральної нервової системи (церебральний тип, цервікальний тип, люмбальний тип, змішані типи). Розроблено та перевірено стратегію (генеральні формули корекції) й тактику (індивідуальні корекційні програми) подолання відповідних типологічних комплексів рухових порушень. На основі аналізу світового досвіду, розробленої моделі та конкретних експериментальних випробувань були з’ясовані найбільш адекватні теоретико-методологічні та методичні умови подолання рухових порушень у дошкільників з нейроортопедичною патологією засобами корекційного фізичного виховання. uk_UA
dc.description.abstract The algorithm for creating a universal public system of corrective physical education and health preschool children with disorders of the musculoskeletal system of neurogenic etiology (cerebral palsy and spinal paresis of different levels of localization) is examined in the thesis. The national and international experience in motor rehabilitation of children with locomotor means of physical education and exercise therapy is analyzed in this work. The national and international experience in motor rehabilitation of children with locomotor means of physical education and exercise therapy is determined and proved. The absence of a single holistic approach to overcoming the problems of movement disorders in children medical clinical methods and teaching opportunities is pointed out. A model of corrective physical education such children and the corresponding work program for preschool children with neurogenic problems are written. A new neuropedagogichna classification of motor disorders in children, based on the level of localization of the lesion of the central nervous system (cerebralis, cervikalis, lumbalis) is singled out. The strategy (general formula correction) and tactics (individual intervention programs) to overcome the relevant typological complex motor disorders is designed and tested. Being based on the analysis of domestic and international experience, the developing model and practical experimental studies clarified the most appropriate theoretical, methodological and methodical conditions to overcome motor disorders in preschool children with pathology neuroorthopedic means corrective physical education. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject дошкільники з порушеннями опорно-рухового апарату uk_UA
dc.subject рухові порушення uk_UA
dc.subject корекційне фізичне виховання uk_UA
dc.subject рухова реабілітація uk_UA
dc.subject система uk_UA
dc.subject система uk_UA
dc.subject preschool children with disorders of the musculoskeletal system uk_UA
dc.subject movement disorders uk_UA
dc.subject corrective physical education uk_UA
dc.subject motor rehabilitation uk_UA
dc.subject system uk_UA
dc.subject cerebral and spinal paresis uk_UA
dc.subject.classification 376-056.29:796.011.3(043.3) uk_UA
dc.title Основи корекційно спрямованого фізичного виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу