DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 8(13) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5805
Title: Діагностика сформованості фахових музичних компетенцій студентів педагогічних університетів
Authors: Пушкар, Л.В.
Keywords: музыкальные компетенции, диагностика
musical competence, diagnosis
музичні компетенції, діагностика
студенты-гуманитарии
humanities students
студенти-гуманітарії
Issue Date: 2009
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Пушкар Л.В. Діагностика сформованості фахових музичних компетенцій студентів педагогічних університетів / Л.В. Пушкар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 8 (13) : Матеріали III Міжнар. наук.-практич. конференції "Гуманістичні орієнтири мистецької освіти". - С. 76-81
Abstract: В статье анализируются современные подходы к музыкальной подготовке студентов педагогических университетов, освещается вопрос определения меры сформированности музыкальных компетенций будущих педагогов гуманитарных специальностей.
У статті аналізуються сучасні підходи до музичної підготовки студентів педагогічних університетів, висвітлюється питання визначення міри сформованості музичних компетенцій майбутніх педагогів гуманітарних спеціальностей.
This article analyzes the current approaches to musical training of students of pedagogical universities, highlights the issue of determining measures of formation of musical competence of future teachers of humanities.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5805
Appears in Collections:Випуск 8(13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pushkar.pdf197.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.