DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 9(14) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5771
Title: Педагогічні погляди французьких клавесиністів
Authors: Лисіна, Н.І.
Keywords: клавесин
harpsichord
клавесин
французские клавесинисты
french harpsichordists
французькі клавесиністи
музыкальная педагогика
music pedagogy
музична педагогіка
Issue Date: 2010
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Лисіна Н.І. Педагогічні погляди французьких клавесиністів / Н.І. Лисіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2010. - Вип. 9 (14). - С. 83-89
Abstract: Статья посвящена теоретическим аспектам преподавания игры на клавесине, рассмотрены различные методики французских клавесинистов, обосновывается их актуальность для современных исполнителей.
Стаття присвячена теоретичним аспектам викладання гри на клавесині, розглянуті різні методики французьких клавесиністів, обгрунтовується їх актуальність для сучасних виконавців.
The article is devoted to the theoretical aspects of teaching for the harpsichord, discussed various methods of french harpsichordists, explains their relevance to contemporary artists.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5771
Appears in Collections:Випуск 9(14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lysina.pdf209.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.