DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 9(14) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5765
Title: Сутність та специфіка різних видів музично-творчої діяльності дітей молодшого шкільного віку
Authors: Холоденко, В. О.
Keywords: виды музыкальной деятельности
kinds of musical activities
види музичної діяльності
младшие школьники
schoolchild
молодші школярі
Issue Date: 2010
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Холоденко В.О. Сутність та специфіка різних видів музично-творчої діяльності дітей молодшого шкільного віку / В.О. Холоденко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2010. - Вип. 9 (14). - С. 72-78
Abstract: В статье проанализированы возможности творческого развития детей в практике массового музыкально-эстетического воспитания. Восприятие музыки, вокально-хоровое и инструментальное исполнительство, импровизация, приобретение музыкально-теоретических знаний рассматриваются автором как активные виды музыкальной деятельности, способствующие полноценному раскрытию творческого потенциала ребенка. Кроме того, раскрывается специфика каждого вида музыкальной деятельности и особенности их интеграции.
У статті проаналізовано можливості творчого розвитку дітей в практиці масового музично-естетичного виховання. Сприйняття музики, вокально-хорове та інструментальне виконавство, імпровізація, придбання музично-теоретичних знань розглядаються автором як активні види музичної діяльності, що сприяють повноцінному розкриттю творчого потенціалу дитини. Крім того, розкривається специфіка кожного виду музичної діяльності та особливості їх інтеграції.
The article analyzes the opportunities for creative development of children in the practice of mass musical-aesthetic education. The perception of music, vocal and choral and instrumental performance, improvisation, musical and acquisition of theoretical knowledge considered by the author as the active forms of musical activities that promote the full creative potential of the child. In addition, shows the specifics of each type of musical activity and the characteristics of their integration.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5765
Appears in Collections:Наукові праці Факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського
Випуск 9(14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cholodenko.pdf208.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.