В статье рассматриваются такие понятия как «сознание» и «подсознание», которые составляют основу суггестивно-педагогических технологий, что позволяет решать учебные, профессиональные и творческие задачи; внедрение в профессиональную подготовку будущих учителей музыки суггестивно-педагогических технологий, которые основываются на объединении сознательных и бессознательных компонентов психики, способствуют формированию образного мышления.
У статті розглядаються такі поняття як «свідомість» і «підсвідомість», які складають основу суггестивно-педагогічних технологій, що дозволяє вирішувати навчальні, професійні та творчі завдання; впровадження в професійну підготовку майбутніх вчителів музики суггестивно-педагогічних технологій, які грунтуються на об'єднанні свідомих і несвідомих компонентів психіки, сприяють формуванню образного мислення.
The article deals with concepts such as "consciousness" and "subconscious", which form the basis of suggestive and educational technology, which allows to solve educational, professional and creative tasks; introduction of professional training future teachers of music suggestive and pedagogical technologies, which are based on a combination of conscious and unconscious components of the psyche, contribute to the formation of creative thinking.