В статье рассмотрены основные стадии формирования навыков чтения нот с листа в подготовительном периоде изучения музыкальной грамоты, обосновывается возможность и эффективность использования технологических приемов авторской методики, основанной на относительной системе нотации, для формирования музыкально-исполнительских навыков будущего учителя хореографии.
У статті розглянуті основні стадії формування навичок читання нот з аркуша в підготовчому періоді вивчення музичної грамоти, обгрунтовується можливість і ефективність використання технологічних прийомів авторської методики, заснованої на відносній системі нотації, для формування музично-виконавських навичок майбутнього вчителя хореографії.
The article describes the main stages of the formation of reading notes from the sheet in the preparatory period of the solfeggio, proves the feasibility and effectiveness of using technological methods the author's methodology, based on the relative system of notation for the formation of musical and performing skills of the future teacher choreography.