Статья освещает учебно-воспитательные аспекты музыкального авангарда в
процессе инструментально-исполнительской подготовки будущих учителей музыки в классе
баяна. В контексте исследования уточнено понятие «музыкальный авангард», раскрыты
его стилевые особенности. Музыкальный авангард рассматривается автором как средство
педагогической инноватики.
Стаття висвітлює навчально-виховні аспекти музичного авангарду в
процесі інструментально-виконавської підготовки майбутніх вчителів музики в класі
баяна. В контексті дослідження уточнюється поняття «музичний авангард», розкриті
його стильові особливості. Музичний авангард розглядається автором як засіб
педагогічної інноватики.
The article highlights the educational and training aspects of the musical avant-garde in
process of instrumental performance training future teachers of music in the classroom
accordion. In the context of the study clarified the notion of "musical avant-garde", disclosed
its stylistic features. Musical avant-garde is considered by the author as a means of
pedagogical innovation theory.