Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика розвитку рухової пам’яті у процесі інструментальної підготовки майбутнього вчителя музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гусак, Владислав Анатолійович
dc.date.accessioned 2014-09-01T09:20:40Z
dc.date.available 2014-09-01T09:20:40Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Гусак, Владислав Анатолійович. Методика розвитку рухової пам'яті у процесі інструментальної підготовки майбутнього вчителя музики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. А. Гусак ; наук. керівник О. П. Щолокова ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2011. - 22 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5664
dc.description.abstract У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему розвитку рухової пам’яті майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки. Висвітлено специфіку матеріальних основ феномену «рухова пам’ять», розкрито сутність і зміст даного поняття, науково обґрунтовано характеристики проявів рухової пам’яті, визначено її основні функції у процесі інструментальної підготовки майбутнього вчителя музики. У дисертації розроблено та експериментально перевірено методичну модель розвитку рухової пам’яті майбутнього вчителя музики та технологію її реалізації у вищій школі на основі поетапної практичної апробації визначених педагогічних умов. Результативність дослідно-експериментальної роботи підтверджується методами математичної статистики, що доводить дієвість й ефективність запропонованої поетапної методики впровадження методичної моделі розвитку рухової пам’яті майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки. Набула подальшого розвитку теорія і методика рухової мнемічної активності студентів музичних факультетів вищих навчальних закладів педагогічної освіти в процесі фахової підготовки. ru_RU
dc.description.abstract The problem of locomotor memory development in the process of future music teacher instrumental training is considered in the thesis. The peculiarities of the material fundamentals of “locomotor memory” phenomenon is shown, its essence and content is discovered, its functions in the process of future music teacher instrumental training are defined. Future music teacher locomotor memory development methodical model and its realization technology in high school on the basis of gradual definite pedagogical conditions approbation are developed and experimentally proved in the thesis. The results of the research are proved by mathematics statistics methods which show effectiveness of the suggested gradual methods of locomotor memory development methods in the process of future music teacher instrumental training methodical model. Theory and methods of locomotor activity of the music departments students of higher pedagogical educational institutions in the process of professional training have its further development. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject рухова пам’ять ru_RU
dc.subject інструментальна підготовка ru_RU
dc.subject методика розвитку рухової пам’яті майбутнього вчителя музики ru_RU
dc.subject руховий образ ru_RU
dc.subject м’язове відчуття ru_RU
dc.subject locomotor memory ru_RU
dc.subject instrumental training ru_RU
dc.subject locomotor memory development methods of future music teacher ru_RU
dc.subject playing movements automatization process ru_RU
dc.subject movement image ru_RU
dc.subject muscel feeling ru_RU
dc.subject.classification 784:378.147.016] (043.3) ru_RU
dc.title Методика розвитку рухової пам’яті у процесі інструментальної підготовки майбутнього вчителя музики ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу