DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 3К (44) »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5340
Title: | Застосування активних методів навчання в процесі формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури (на прикладі вивчення біологічних дисциплін) |
Authors: | Войтовська, О.М. |
Keywords: | активні методи навчання професійна компетентність айбутні учителі фізичної культури біологічні дисципліни active learning methods professional competence future teachers of physical culture disciplines |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова |
Citation: | Войтовська О.М. Застосування активних методів навчання в процесі формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури (на прикладі вивчення біологічних дисциплін) / О.М. Войтовська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 15. “Науково-педагогічні проблеми фізичної культури /фізична культура і спорт/”36. Наукових праць / За ред. Г. М. Арзютова. - К.:Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. - Випуск 3K(44)14 – С. 159-163 |
Abstract: | У статті розглянуто особливості застосування активних методів навчання в процесі формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури ( на прикладі вивчення біологічних дисциплін). The article considers the features of the application of active methods of training in the process of formation of professional competence of future teachers of physical culture (on the example of study of biological disciplines). |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5340 |
Appears in Collections: | Випуск 3К (44) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Voitovska.pdf | 235.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.