DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 44 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5304
Title: Опанування спортивною технікою у світлі концепції випереджувального навчання Л.С. Виготського
Authors: Арзютов, Г.М.
Keywords: теорія передбачення спортивного майбутнього
індивідуум
перспективно- випереджувальне навчання
актуальний розвиток рухових навичок
найближчий розвиток рухових навичок
перспективно - прогнозований розвиток рухових навичок
didactic system
physical culture
sports
theory
education
optimal
knowledge
skill
experience
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Арзютов Г.М. Опанування спортивною технікою у світлі концепції випереджувального навчання Л.С. Виготського / Г.М. Арзютов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 15. “Науково-педагогічні проблеми фізичної культури /фізична культура і спорт/”36. Наукових праць / За ред. Г. М. Арзютова. - К.:Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. - Випуск 3K(44)14 – С. 23-28
Abstract: У статті викладені основні положення, пов'язані з побудовою теорії передбачення у фізичній культурі і спорті. Використовуючи концепцію перспективно-випереджаючого навчання Л.С. Виготського показаний механізм побудови навчання руховим навичкам при оволодінні спортивною технікою. Розкривається механізм і структура теорії передбачення в діалектичному переході від зони актуального розвитку рухових навичок (знання) до зони найближчого розвитку рухових навичок (уміння) і зони перспективно-прогнозованого рівня (первинна навичка).
The article outlines the basic provisions of the didactic system of physical culture and sports associated with the construction of the theory optimal education in physical culture and sport. Two sides (the deep of education and the education by using main points of movement) are in this didactic system of physical culture and sports. The deep of education includes the level (or deep) of education. It is means that educations of technique on the level of knowledge equal the mastering of space, education of technique on the level of skill equal the mastering of space and time, education of technique on the level of experience equal the mastering of space, time and force. The methodic of education includes two parts: oriental and executive parts. The oriental part basis on building of oriental foundation of movement (ОFM), trace of movement - basic support points (BSP) are the marks of building trace of movement. Phases of executive movements, disposal of in movement (angles), disposal of opponent body’s parts and etc. are the basic support points (BSP).
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5304
Appears in Collections:Наукові праці Факультету фізичного виховання, спорту і здоров'я
Випуск 44

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Artiuzov.pdf294.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.