DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 97 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5270
Title: Тип інтелекту як фактор успішності засвоєння хімічних знань в умовах інформатизації
Authors: Деркач, Т.М.
Keywords: викладання хімії
тип інтелекту
інформаційні технології
teaching of chemistry
type of intelligence
information technology
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Деркач Т.М. Тип інтелекту як фактор успішності засвоєння хімічних знань в умовах інформатизації / Т.М. Деркач // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. – Випуск LXХХХVІІ (97). – С. 44-56
Abstract: Встановлено існування статистично значимих кореляцій деяких інтелектуальних параметрів студентів з їх успішністю у навчанні хімії з використанням мультимедійних презентацій. Підхід, викладений у статті, можна застосовувати для аналізу ефективності та відпрацювання методик викладання, орієнтуючись на групи студентів, виділені за: індивідуальними характеристиками інтелекту; сумарним балом інтелекту та рівнем базових знань на початку навчання
Statistically significant correlations between some parameters of students’ intelligence and their success in chemistry learning with the use of multimedia presentations were found to exist. The approach described in the article, can be used to analyze the efficiency and to work through the teaching methods, focusing on the student groups selected by individual characteristics of intelligence, intelligence total score and the level of basic knowledge at the beginning of learning.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5270
Appears in Collections:Випуск 97

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Derkach.pdf359.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.