DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 97 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5265
Title: Психолого-педагогічні передумови оптимізації навчання французькому професійно спрямованому монологічному мовленню студентів технічних спеціальностей
Authors: Бондар, Л.В.
Keywords: французька мова професійного спрямування
монологічне мовлення
навчальний стиль
French for Specific Purposes
monologue speech
learning style
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Бондар Л.В. Психолого-педагогічні передумови оптимізації навчання французькому професійно спрямованому монологічному мовленню студентів технічних спеціальностей / Л.В. Бондар // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. – Випуск LXХХХVІІ (97). – С. 13-18
Abstract: Статтю присвячено питанню оптимізації процесу формування компетенції у французькому професійно спрямованому монологічному мовленні студентів технічних спеціальностей. Автор розглядає ступінь та характер кореляції успішності навчання монологічного мовлення з індивідуальними когнітивно-психологічними особливостями студентів – їх домінантними навчальними стилями.
The article deals with the question of optimization of forming French monologue oral production competence with students of technical specialities. The author analyses the degree and character of learning efficiency of monologue speech correlation with individual cognitive and psychological peculiarities of technical department students – their learning styles.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5265
Appears in Collections:Випуск 97

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bondar.pdf304.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.