DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 98 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5191
Title: Історико-дидактичний аналіз становлення проблеми самоосвітньої діяльності ХІХ-ХХ ст.
Authors: Бондар, Л.А.
Keywords: самоосвіта
потреба у самоосвіті
становлення самоосвітньої діяльності
історичний розвиток
higher education of Ukraine
the USA
reforming
approaches and principles
principle of innovation
diversification
competiotion
globalization and integration of the society
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Бондар Л.А. Істирико-дидактичний аналіз становлення проблеми самоосвітньої діяльності ХІХ-ХХ ст. / Л.А. Бондар // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Випуск LXХХХVІІІ (98). – С. 38-47
Abstract: У статті розкрито сутність понять “самоосвіта”, “потреба у самоосвіті”. Статтю присвячено проблемі становлення самоосвітньої діяльності. Проаналізовано стан проблеми у її історичному розвитку, подано аналіз базових понять.
In this article it is said about main approaches to reforming of higher professional education in the USA and Ukraine, in particular, principle of innovation an principle of education diversification.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5191
Appears in Collections:Випуск 98

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bondar.pdf275.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.