DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 94 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5168
Title: Формування уміння розв’язувати життєві проблеми у дітей юнацького віку в Sos-Kinderdorf Гінтербрюль
Authors: Чепіль, О.Є.
Keywords: SOS-Кinderdorf
Гінтербрюль
юнацтво
самостійність
життєві проблеми
формування уміння
Hinterbriul
youth
independence
life problems
ability formation
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Чепіль О.Є. Формування уміння розв’язувати життєві проблеми у дітей юнацького віку в Sos-Kinderdorf Гінтербрюль / О.Є. Чепіль // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України; Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Випуск LXХХХIV (94). – С. 227-235
Abstract: У статті узагальнено досвід роботи молодіжного будинку SOS-Kinderdorf Гінтербрюлю щодо підготовки молоді до самостійного дорослого життя, до розв’язання життєвих проблем. Доведено, що цей процес є особистісно зорієнтований до потреб кожної молодої людини. Молодь, з одного боку, повинна активно розв’язувати життєві проблеми у суспільстві, жити у громаді, дотримуватися загальних умов, з другого – віднайти себе та розвинути власний стиль життя.
The experience of work at the youth house of SOS-Kinderdorf Hinterbriul to prepare young people for independent adult life and solve life problems has been generalized in the article. It is proved that this process is focused on the personal needs of each young person. Young people, on the one hand, should actively solve their life problems in society, live in the community, adhere to general life conditions; on the other hand, they should find themselves and develop their own lifestyle.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5168
Appears in Collections:Випуск 94

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chepil.pdf314.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.