У статті описано фази проведення експерименту, визначено цілі експерименту,
сформульовано робочі гіпотези, визначено критерії для оцінки рівня сформованості вмінь в аудіюванні та обговоренні АТН. Автором описано хід проведення експериментального
навчання, наведено завдання та результати перед- та післяекспериментальних зрізів.
В статье описаны фазы проведения эксперимента, определены цели эксперимента,
сформулированы рабочие гипотезы, определены критерии для оценки уровня сформированности умений в аудировании и обсуждении АТН. Автором описан ход проведения
экспериментального обучения, приведены результаты пред- и послеэкспериментального
срезов.
The article presents the stages of an experimental study, its aims, hypotheses and criteria for assessing students’ skills in listening and discussion of TV news in English. The author describes the
verification process and provides samples and the data of diagnostic and achievement tests.