DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 96 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5143
Title: Особливості врахування темпераменту студентів у формуванні їх професійно-творчого зростання
Authors: Ткаченко, Т. В.
Keywords: темперамент студента
професійно-творче зростання
факультет
репертуар
профессионально-творческий рост
temperament of student
professionally-creative growth
faculty
repertoire
Issue Date: 2011
Publisher: НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Ткаченко, Т. В. Особливості врахування темпераменту студентів у формуванні їх професійно-творчого зростання [Текст] / Т. В. Ткаченко // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 96. - С. 216-224.
Abstract: У статті розглянуто проблему творчого росту та сценічно-виконавську діяльність студентів музично-педагогічного факультету. Враховуючи специфіку їхньої майбутньої професії, розкрито сутність та особливості врахування темпераменту в роботі з постановки голосу. Підбираючи репертуар для виконання у класі, на сцені, з першого курсу ми враховуємо особливості характеру, емоційну спрямованість студента, його артистизм, здібність до прилюдного виступу, що впливає на формування його професійно-педагогічної культури.
В статье рассмотрена проблема творческого роста и сценически-исполнительской деятельности студентов музыкально-педагогического факультета. Учитывая специфику их будущей профессии, раскрыта сущность и особенности учета темперамента в работе по постановке голоса. Подбирая репертуар для выполнения в классе, на сцене, с первого курса мы учитываем особенности характера, эмоциональную направленность студента, его артистизм, способность к публичному выступлению, которое влияет на формирование его профессионально-педагогической культуры.
In article is considered problem of the creative growing and scenic performance activity student musical-pedagogical faculty. Taking into account specifics their future profession, essence and particularities are exposed of the account of the temperament in work with stating the voice. Selecting repertoire for performance in class, on scene, with the first course we take into account particularities of the nature, emotional directivity of the student, his artistry, ability to public appearing, which influences upon shaping his professional pedagogical culture.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5143
Appears in Collections:Випуск 96

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TKACHENKO.pdf483.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.