У статті розглянуто проблему творчого росту та сценічно-виконавську діяльність студентів музично-педагогічного факультету. Враховуючи специфіку їхньої майбутньої професії, розкрито сутність та особливості врахування темпераменту в роботі з постановки голосу. Підбираючи репертуар для виконання у класі, на сцені, з першого курсу ми враховуємо
особливості характеру, емоційну спрямованість студента, його артистизм, здібність до
прилюдного виступу, що впливає на формування його професійно-педагогічної культури.
В статье рассмотрена проблема творческого роста и сценически-исполнительской
деятельности студентов музыкально-педагогического факультета. Учитывая специфику их будущей профессии, раскрыта сущность и особенности учета темперамента в работе по постановке голоса. Подбирая репертуар для выполнения в классе, на сцене, с первого курса мы учитываем особенности характера, эмоциональную направленность студента, его артистизм, способность к публичному выступлению, которое влияет на формирование его профессионально-педагогической культуры.
In article is considered problem of the creative growing and scenic performance activity student musical-pedagogical faculty. Taking into account specifics their future profession, essence and particularities are exposed of the account of the temperament in work with stating the voice.
Selecting repertoire for performance in class, on scene, with the first course we take into account particularities of the nature, emotional directivity of the student, his artistry, ability to
public appearing, which influences upon shaping his professional pedagogical culture.