Дослідження проведено з метою визначення успішності студентів під час розв’язання
хімічних задач, представлених у різному вигляді: концептуальному, алгоритмічному і
графічному. За результатами статистичного аналізу експериментальних даних встановлено
наявність сильного кореляційного зв’язку між якістю виконання концептуальних і
алгоритмічних задач, а також існування дещо слабшої кореляції між виконанням, з одного
боку, алгоритмічних та концепуальних задач, а з другого – графічних задач. Показано, що
більшість студентів найгірше розв’язувала графічні завдання, що свідчить про необхідність посилення навчання в цьому напрямку.
Исследование проведено с целью определения успешности студентов при решении химических задач, представленных в разном виде: концептуальном, алгоритмическом и
графическом. По результатам статистического анализа экспериментальных данных установлено наличие сильной корреляционной связи между качеством выполнения концептуальных и алгоритмических задач, а также существование несколько более слабой корреляции между выполнением, с одной стороны, алгоритмических и концепуальних задач, а, с другой, графических задач. Показано, что большинство студентов хуже всего решало графические задачи, что свидетельствует о необходимости усиления обучения в этом направлении.
The paper goal is to determine students’ performances in solving of chemical tasks presented in different forms, such as conceptual, algorithmic and graphic. A strong correlation between the quality of performance of conceptual and algorithmic tasks was determined by means of statistical analysis of the experimental data. A slightly weaker correlation was also found to exist between, on the one hand, algorithmic and conceptual tasks, and, on the other hand, graphic tasks. In most cases students were
shown to exhibit worse performance in solving of graphical tasks that gives evidence to the necessity of enhancing of instruction in this direction.