DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 95 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5108
Title: Особливості педагогічної діагностики професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі вивчення біологічних дисциплін
Authors: Войтовська, О. М.
Keywords: педагогічна діагностика
професійна компетентність
майбутні учителі фізичної культури
біологічні дисципліни
педагогическая диагностика
профессиональная компетентность
будущие учителя физической культуры
биологические дисциплины
pedagogical diagnostics
professional competence
future teachers of physical culture
biological disciplines
Issue Date: 2011
Publisher: НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Войтовська, О. М. Особливості педагогічної діагностики професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі вивчення біологічних дисциплін [Текст] / О. М. Войтовська // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 95. - С. 53-59.
Abstract: У статті автор зазначає, що педагогічна діагностика у вищій школі, як сукупність прийомів контролю, спрямована на вирішення завдань оптимізації навчально-виховного процесу, диференціації студентів, а також направлена на удосконалення навчальних програм і методів педагогічного впливу.
В статье автор отмечает, что педагогическая диагностика в высшей школе, как совокупность приемов контроля, направлена на решение задач оптимизации учебно- воспитательного процесса, дифференциации студентов, а также направлена на усовершенствование учебных программ и методов педагогического влияния.
In article the author notices that pedagogical diagnostics in high school, as a combination of control techniques aimed at solving optimization problems of the educational process, differentiation of students, and aimed at improving curricula and teaching methods of pedagogical influence.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5108
Appears in Collections:Випуск 95

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VOITOVSKA.pdf456.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.