DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 95 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5103
Title: Проектування індивідуальної освітньої траєкторії студента-практиканта у мінливих обставинах дитячого оздоровчого закладу
Authors: Шевченко, А. Ф.
Keywords: педагогічна практика
проектування індивідуальної освітньої траєкторії студента
практична підготовка майбутнього вчителя
суб’єкти педагогічної взаємодії
педагогическая практика
проектирование индивидуальной образовательной траектории студента
практическая подготовка будущего учителя
субъекты педагогического взаимодействия
teaching practice
designing an individual educational trajectory of the student
practical training of future teachers
subjects of the pedagogical interaction
Issue Date: 2011
Publisher: НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Шевченко, А. Ф. Проектування індивідуальної освітньої траєкторії студента-практиканта у мінливих обставинах дитячого оздоровчого закладу [Текст] / А. Ф. Шевченко // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 95. - С. 231-238.
Abstract: Стаття присвячена питанням проектування індивідуальної освітньої траєкторії студента у процесі проходження літньої практики. Визначено сутність такого проектування, з’ясовано його умови ефективності в контексті організаційно-педагогічного забезпечення практичної підготовки студента та кваліфікованої професійно-педагогічної підтримки перших професійних кроків майбутнього вчителя.
Статья посвящена вопросам проектирования индивидуальной образовательной траектории студента в процессе прохождения летней практики. Определена сущность проектирования, выяснены условия его эффективности в контексте организационно-педагогического обеспечения практической подготовки студента и квалифицированной профессионально-педагогической поддержки первых профессиональных шагов будущего учителя.
The article deals with the design of the educational trajectory student during the period of summer practice. Is defined by its essence, clarified conditions for effective planning in the context of organizational support practical training of students and skilled professional support.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5103
Appears in Collections:Випуск 95

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SHEVCHENKO.pdf410.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.