DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 94 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5087
Title: Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі іншомовної комунікації
Authors: Волошанська, І.В.
Миськів, І.С.
Keywords: суб’єкт
навчальний процес
іншомовна комунікація
іноземні мови
метод
форма
умови
педагог
студент
subject
educational process
foreign communication
foreign languages
methods
form
terms
a teacher
a student
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Миськів І.С., Волошанська І.В. Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі іншомовної комунікації / І.С. Миськів, І.В. Волошанська // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України; Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Випуск LXХХХIV (94). – С. 56-63
Abstract: У статті проаналізовано вплив суб’єкт-суб’єктної взаємодії на процес іншомовної комунікації, визначено сутність комунікації, виділено нетрадиційні методи спілкування викладача та студента на заняттях іноземної мови, запропоновано форми виконання комунікативно-зорієнтованих завдань а також обґрунтовано умови, необхідні для суб’єктів навчальної діяльності у процесі іншомовної комунікації.
The influence of subject-subjective co-operation on the process of foreign communication is analysed in the article. The essence of communication is determined. Unconventional methods of communication among teachers and students at the English lesson are distinguished here. The forms of implementation of communicative-orientated tasks are offered as well as the terms necessary for the subjects of the educational activity in the process of foreign communication are grounded in the article.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5087
Appears in Collections:Випуск 94

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshanska.pdf304.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.