Автори статті розглядають активізацію пізнавальної діяльності студентів необхідною
умовою для успішного вивчення іноземної мови у немовних ВНЗ. У статті підкреслюються
переваги використання рольової гри, реальних комунікативних ситуацій, що підвищує інтерес
та мотивацію студента, необхідну для успішного вивчення іноземної мови. Для того щоб досягти успішного результату навчання, автори пропонують об’єднати класичну методику, психологічний підхід та різноманітні сучасні інтерактивні методики викладання іноземних мов.
Авторы статьи рассматривают активизацию познавательной деятельности студентов необходимым условием для успешного изучения иностранного языка в неязыковых ВУЗах. В статье подчеркиваются преимущества использования ролевой игры, реальных
коммуникативных ситуаций, что повышает интерес и мотивацию студента, необходимую
для успешного изучения иностранного языка. Для того, чтобы достичь успешного результата
обучения, авторы предлагают объединить классическую методику, психологический подход и разнообразные современные интерактивные методики преподавания иностранных языков.
The authors consider revitalization of student’s activity as an essential element of teaching foreign language in high school for specific purpose. In this article the authors underline the advantages of using the role play, case study that take interest and increase student’s motivation for
successful learning of foreign language. In order to reach the successful result in the process of learning the authors offer to connect classical method, psychological approach and deficient modern interactive methods of teaching foreign languages.