ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Палиця, Г. С. | |
dc.date.accessioned | 2014-04-15T07:37:19Z | |
dc.date.available | 2014-04-15T07:37:19Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Палиця, Г. С. Педагогіка комунікації: історія становлення та основні складові філологічної науки [Текст] / Г. С. Палиця, комунікації: історія становлення та основні складові філологічної науки Педагогіка // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 93. - С. 138-145. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5034 | |
dc.description.abstract | Статтю присвячено аналізу педагогіки комунікації як освітньої теорії. Простежуються відмінності у тлумаченні терміна "педагогіка комунікації" в німецькій і українській науковій літературі. Розглядається історія становлення цієї теорії, схарактеризовано відмінності в її розумінні в українській і німецькій науковій думці. Виокремлено складові педагогіки комунікації: взаємодія суб'єктів комунікації, інформація, засіб комунікації. | ru_RU |
dc.description.abstract | Статья посвящена анализу педагогики коммуникации как образовательной теории. Прослеживаются отличия в интерпретации термина "педагогика коммуникации" в немецкой и украинской научной литературе. Рассматривается история становления этой теории, охарактеризованы отличия в её понимании в украинской и немецкой научной мысли. Выделены составляющие педагогики коммуникации: взаимодействие субъектов коммуникации, информация, средство коммуникации. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article focuses on the analysis of pedagogics of communication as an educational theory. Some differences have been traced in the very interpretation of the term “Pedagogics of Communication” in German and Ukrainian scientific literature. Main constituents of pedagogics of communication have been singled out: interaction of subjects of communication, information as a means of communication. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | освітня теорія | ru_RU |
dc.subject | педагогіка комунікації | ru_RU |
dc.subject | суб'єкти комунікації | ru_RU |
dc.subject | інформація | ru_RU |
dc.subject | засіб комунікації | ru_RU |
dc.subject | образовательная теория | ru_RU |
dc.subject | педагогика коммуникации | ru_RU |
dc.subject | субъекты коммуникации | ru_RU |
dc.subject | информация | ru_RU |
dc.subject | средство коммуникации | ru_RU |
dc.subject | educational theory | ru_RU |
dc.subject | pedagogics of communication | ru_RU |
dc.subject | subjects of communication | ru_RU |
dc.subject | information | ru_RU |
dc.subject | means of communication | ru_RU |
dc.subject.classification | 316.28 | ru_RU |
dc.title | Педагогіка комунікації: історія становлення та основні складові філологічної науки | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |