На основі вивчення науково-методичної документації, проведених наукових консультацій, бесід та інтерв'ю з професорсько-викладацьким складом, адміністрацією університетів Мальме, Лунда,
Хальмстада, Крістіанстад, здійснюваних автором під час стажування в Швеції, досліджена педагогічна практика в моделі підготовки вчителів у Швеції. Особливістю шведської моделі практичної підготовки є системний підхід до організації педагогічної практики, її послідовність (чотири етапи) від першого до останнього курсів, що забезпечує динамічність переходу від майбутнього педагога-новачка до майбутнього педагога-майстра.
On the basis of researching the scientific and methodological documentation, having discussions and interviews with professors and teachers at the Universities of Malmo, Lund, Halmstad, Kristianstad undertaken by the author during in-service training in Sweden, it was studied the teaching practice in a model of teacher training in Sweden . The peculiarity of the Swedish model of practical training is a systematic approach of teaching practice, its through-holding
from the first to the last course, which includes four levels and provides a dynamic transition from a future teacher-beginner to a future teacher-master.