DSpace at library NPU Dragomanova » Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету » 2012 рік »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4996
Title: Педагогічна практика в моделі підготовки вчителів у Швеції
Authors: Кошарна, Н.В.
Keywords: педагогічна практика
шведська модель
teaching practice
Swedish model
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Кошарна Н.В. Педагогічна практика в моделі підготовки вчителів у Швеції / Н.В. Кошарна // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 372-373
Abstract: На основі вивчення науково-методичної документації, проведених наукових консультацій, бесід та інтерв'ю з професорсько-викладацьким складом, адміністрацією університетів Мальме, Лунда, Хальмстада, Крістіанстад, здійснюваних автором під час стажування в Швеції, досліджена педагогічна практика в моделі підготовки вчителів у Швеції. Особливістю шведської моделі практичної підготовки є системний підхід до організації педагогічної практики, її послідовність (чотири етапи) від першого до останнього курсів, що забезпечує динамічність переходу від майбутнього педагога-новачка до майбутнього педагога-майстра.
On the basis of researching the scientific and methodological documentation, having discussions and interviews with professors and teachers at the Universities of Malmo, Lund, Halmstad, Kristianstad undertaken by the author during in-service training in Sweden, it was studied the teaching practice in a model of teacher training in Sweden . The peculiarity of the Swedish model of practical training is a systematic approach of teaching practice, its through-holding from the first to the last course, which includes four levels and provides a dynamic transition from a future teacher-beginner to a future teacher-master.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4996
Appears in Collections:2012 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kosharna.pdf223.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.