Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування професійно-етичної культури майбутніх лікарів у вищих навчальних закладах.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Агаркова, Алла Олександрівна
dc.date.accessioned 2014-04-10T08:41:48Z
dc.date.available 2014-04-10T08:41:48Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Агаркова, Алла Олександрівна. Формування професійно-етичної культури майбутніх лікарів у вищих навчальних закладах : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / А. О. Агаркова ; керівник роботи Н. М. Чернуха ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2011. - 22 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4979
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі формування професійно-етичної культури майбутніх лікарів у вищих навчальних закладах. У роботі уточнено сутність поняття «професійно-етична культура» як компонента культури особистості лікаря; 19 виявлено сутність процесу формування професійно-етичної культури; розкрито чинники, які сприяють підвищенню ефективності процесу формування професійно-етичної культури майбутніх лікарів; визначено критерії, показники і рівні сформованості професійно-етичної культури. Обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність визначених та впроваджених педагогічних умов у навчально-виховний процес вищих навчальних закладах. Доведено, що поєднання визначених педагогічних умов, форм, методів та методик навчально-виховної роботи, спрямованих на зростання ефективності процесу формування професійно-етичної культури, сприяє становленню особистості майбутнього лікаря, підвищенню якості освіти. ru_RU
dc.description.abstract The thesis is devoted to the problem of formation future doctors’ professional-ethical culture in the institutions of higher education. In the thesis the essence of the term “professional-ethical culture” as a component of the culture of the doctor’s personality is defined more exactly; the essence of the process of professional-ethical culture’s formation is revealed; the factors promoting the efficiency of the process of professional-ethical culture’s formation are discovered; the criteria and levels of generated professional-ethical culture are identified. The efficiency of pedagogical conditions ascertained and instilled into educational process of formation future doctors’ professional-ethical culture is grounded and tested. Had been proved that the consolidation of discovered pedagogical factors, forms, methods and procedures directed at the growth of efficiency of the process of professional-ethical culture’s formation promotes the future doctor’s personality formation, favours the growth of educational quality. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгомагова ru_RU
dc.subject професійно-етична культура ru_RU
dc.subject процес формування професійно-етичної культури ru_RU
dc.subject модель професійно-етичної культури майбутнього лікаря ru_RU
dc.subject педагогічні умови ru_RU
dc.subject навчально-виховна робота ru_RU
dc.subject professional-ethical culture ru_RU
dc.subject the process of formation of professional-ethical culture ru_RU
dc.subject the model of future doctor’s professional-ethical culture ru_RU
dc.subject pedagogical factors (conditions) ru_RU
dc.subject educational activity ru_RU
dc.subject.classification [614.25:378] (043.3) ru_RU
dc.title Формування професійно-етичної культури майбутніх лікарів у вищих навчальних закладах. ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу