Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Співвідношення понять “пізнавальний розвиток” та “засвоєння знань” як функції цього процесу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лисянська, Т. М.
dc.date.accessioned 2014-04-02T19:52:08Z
dc.date.available 2014-04-02T19:52:08Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Лисянська Т. М. Співвідношення понять “пізнавальний розвиток” та “засвоєння знань” як функції цього процесу / Т. М. Лисянська // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 263-265 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4919
dc.description.abstract У статті розкривається зв'язок між пізнавальним розвитком і засвоєнням знань. пізнавальний розвиток за відношенням до засвоєння знань може виступати як інструментарій, і як результат, а засвоєння знань, в свою чергу, є функцією цього процесу, яка полягає у створенні фонду знань. ru_RU
dc.description.abstract The issue reveals the relationship between cognitive development and learning. Cognitive development in relation to the assimilation of knowledge can serve as a tool and as a result, and the assimilation of knowledge, in turn, is a function of the process, which is to create a fund of knowledge. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject пізнавальний розвиток ru_RU
dc.subject засвоєння знань ru_RU
dc.subject cognitive development ru_RU
dc.subject learning ru_RU
dc.subject.classification 159.922:159.938.343.32 ru_RU
dc.title Співвідношення понять “пізнавальний розвиток” та “засвоєння знань” як функції цього процесу ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу