DSpace at library NPU Dragomanova » Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету » 2012 рік »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4919
Title: Співвідношення понять “пізнавальний розвиток” та “засвоєння знань” як функції цього процесу
Authors: Лисянська, Т. М.
Keywords: пізнавальний розвиток
засвоєння знань
cognitive development
learning
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Лисянська Т. М. Співвідношення понять “пізнавальний розвиток” та “засвоєння знань” як функції цього процесу / Т. М. Лисянська // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 263-265
Abstract: У статті розкривається зв'язок між пізнавальним розвитком і засвоєнням знань. пізнавальний розвиток за відношенням до засвоєння знань може виступати як інструментарій, і як результат, а засвоєння знань, в свою чергу, є функцією цього процесу, яка полягає у створенні фонду знань.
The issue reveals the relationship between cognitive development and learning. Cognitive development in relation to the assimilation of knowledge can serve as a tool and as a result, and the assimilation of knowledge, in turn, is a function of the process, which is to create a fund of knowledge.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4919
Appears in Collections:2012 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lysianska.pdf212.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.