Дисертація присвячена дослідженню проблеми пропедевтичної роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки, на уроках трудового навчання .В роботі проаналізовано загальні психолого-педагогічні умови впливу ігрової діяльності на пропедевтику агресивної поведінки підлітків, розроблена методика пропедевтики агресивності учнів, яка передбачає включення комплексу ділових ігор на
уроках трудового навчання.
Процес пропедевтики агресивної поведінки підлітків спирається на наявність об’єктивної інформації про причини та форми прояву відхилень у поведінці учнів; зацікавленості учнів в результатах навчальної діяльності; самостійності та значущості своєї трудової діяльності; відповідальності за виконану роботу. Основні результати дослідження знайшли застосування в практиці роботи загальноосвітньої школи.
Dissertation is devoted to the propaedeutical issues on teaching teenagers predisposed to deviant behavior on handicraft and workshop classes.
There are common psychological and pedagogical conditions of influencing aggressive teenagers using games; workout on propaedeutical of aggressive pupils including conduction of business games during the lessons.
Propaedeutical process of teenagers’ aggressive behavior is based on objective current information about the matter and forms while observing badly behavioring pupils; on how are they interested in their study progress; enthusiasm and importance of their activity; responsibility for the work done.
Main results research found their implementation in practical work in comprehensive school.