DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 42 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4652
Title: Технології навчання природничо-математичним дисциплінам в умовах переходу до нового державного стандарту загальної середньої освіти
Authors: Костенко, Є.Ю.
Keywords: Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти
інноваційні технологій
компетентнісний, особистісно зорієнтований, дільнісний підходи
науково-методична робота
State Standard of basic and general secondary education
innovation techniques
competence
person-oriented, activity approach
science and methodological activity
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Костенко Є.Ю. Технології навчання природничо-математичним дисциплінам в умовах переходу до нового державного стандарту загальної середньої освіти / Є.Ю. Костенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 42 : збірник наукових праць / за заг. ред. проф. В.Д. Cиротюка. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – C. 118-122
Abstract: У статті розглянута система впровадження нових державних стандартів освіти у викладанні природничо-математичних дисциплін з використанням інноваційних технологій; визначені шляхи підтримки та супроводу в системі науково-методичної роботи школи.
The paper examines the system of introduction of new State Standards of education in tuition of natural science-mathematical subjects with the use of innovation techniques and the comprehensive support and monitoring with the use of system of the science and methodological activity f a school.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4652
Appears in Collections:Випуск 42

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kostenko.pdf218.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.