Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Чинники впливу соціальної реклами на формування особистості сучасного студента

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Образцова, А.Я.
dc.date.accessioned 2014-02-03T09:42:47Z
dc.date.available 2014-02-03T09:42:47Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Образцова А.Я. Чинники впливу соціальної реклами на формування особистості сучасного студента / А.Я. Образцова // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету: Збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2011 рік, 9-10 лютого 2012 року. Частина 2./ Укл. Г.І.Волинка, О.В.Уваркіна, О.П.Симоненко, О.П.Ємельянова. – К.: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, 2012. – С. 72-73 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4497
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject соціальна реклама ru_RU
dc.subject особистість ru_RU
dc.subject сучасний студент ru_RU
dc.subject social аdvertising ru_RU
dc.subject personality ru_RU
dc.subject modern student ru_RU
dc.subject.classification 378.015.31:316.647.5:[659.1:004](043.3) ru_RU
dc.title Чинники впливу соціальної реклами на формування особистості сучасного студента ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу